varvetrunt.blogg.se

I morgon kommer jag att... 41/100

Publicerad 2013-08-04 11:57:17 i Allmänt

I morgon kommer jag att inleda min 4:e och sista semestervecka. Sista åtminstone för den här gången.
Det har hittills varit min bästa semester. Inte för att jag rest någonstans, men mötet som skedde hamnar så högt som på platsen efter mina barns födelse. Så är det bara.
I morgon ska jag arbetet i sovrummet återupptas....ja nu menar jag förstås renoveringen. ;)
Det blev ju lite ändrarde planer när Ernsts "lillasyster" reste  invändningar mot min arbetsordning.
Klok man som jag är följer jag alltid goda råd.
 
Åtminstone när jag själv vill.
 
I dag står byns hjältar på dagordningen när de möter bottenlaget från vårt norra grannlän. Ni vet den där trista transportsträckan mellan Norrbotten och Ångermanland.
Det bör ju bli en enkel match tycker jag, Fast mindre tuvor än så har fällt störrre lass förstås.
Sedan kommer vi till dagens höjdpunkt. Finfrämmandet från Svanängsvägen utan vars hjälp mötet kanske än inte blivit av, kommer på mat. Grillning med tillhörande drycker står på programmet.
Det ska bli så trevligt!
 

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-08-04 17:40:18

Hmmm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela