varvetrunt.blogg.se

Segt

Publicerad 2013-08-21 20:45:54 i Allmänt

Till slut kom jag iväg på en löprunda, men det satt långt inne. Kroppen känns fortfarande inte riktigt fräsch, samtidigt som motivationen inte är på topp.  Tror dock att det sistnämnda styrs av det förstnämnda.
Jag har beslutat mig att slå ner på tempot och springa korta sträckor ett tag framöver, så får jag se hur det utvecklar sig. Blir det inte bättre får jag nog boka in en läkartid för att kolla upp att allt är ok med maskineriet.
Men det är nog rätt vanligt att man får ett sånt här bakslag emellanåt. Nu har jag sådan tur i oturen att jag´fått en löparkompis som kan driva på mig när jag behöver det. Sprang hon i förmiddags innan jobbet, blev jag ju tvungen att springa ikväll efter jobbet. 
Måste ju försöka behålla mitt försprång.
 
Vi två är verkliga tävlingsmänniskor och ingen av oss gillar att förlora vare sig det gäller yatzy eller betapet eller nåt annat. Nu är ju i och för sig det här med att förlora en tämligen okänd faktor för mig då... ;)
Säger vi......
 
"Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet". 51/100
 
Tja det beror ju lite på det. Är HON hemma blir det ett möte i den snart "K-märkta" hörnan.
Platsen där vi hamnade när vi råkade testa närkontakt av 3:e graden för första gången.
Annars blir det på med kaffepannan och så sätter jag mig och skummar igenom senaste nytt på nätet.
Ja självklart snurrar det redan någon cd/lp, men det är väl inte lönt att nämnas då det är lika nödvändigt som att andas.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela