varvetrunt.blogg.se

Drömslott

Publicerad 2013-07-26 17:52:25 i Allmänt

Det är varmt och kvavt idag. Åskan hänger i den fuktiga luften och liksom bara väntar på att braka loss. Sådana
här dagar liksom kokar av undertryckta passioner som bara väntar på att komma upp till ytan. Kanske därför som sådana dagar oftast är de mest våldsamma på året. Det finns det statistik på. Med andra ord en dag som gjord att gå på en bluesafton i Östersjälands bygdegård. Mat, musik och dricka. Det ska bli kul.
 
Men innan det har jag hunnit med en stadstur, och innan det var jag på vc för provtagning. 
De tog nog minst 5 liter från min sedan tidigare "späda" kropp. Ja eller kanske det var 5 rör. Skitsamma, rör eller liter. Det är väl ungefär samma sak.
Med det vill jag ha sagt att jag har en hel del att kompensera i afton.
 
Nåväl, i och med i dag har 2 veckor gått av min semester, nu är det bara resten kvar. 
Men redan nu smids det planer för hösten. Men det tar jag mera om när det blir mera konkret.
 
Drömslott  35/100
 
Just nu skulle det kunna vara en liten skogkoja med en eldstad i mitten. Ungefär som den som finns efter Furubergsvägen. Ja eller ett tält eller whatever. Mitt kedjehus eller din lägenhet går också bra.
Bara du är där...
 

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-07-26 21:49:19

Naturligtvis. Det spelar inte så stor roll hur "slottet" ser ut, bara man har rätt sällskap.

Svar: Precis.
Stig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela