varvetrunt.blogg.se

Så kul det var.

Publicerad 2013-07-10 21:39:57 i Allmänt

Vad roligt det var att springa ikväll. Öbackalufsen ska jag absolut försöka springa även nästa år.
Det är väldigt kul när man springer med många. Även om de flesta verkade ha väldigt bråttom.. :)
Jag är nöjd med allt, taktiken jag lade upp före höll, sluttiden, banan var härlig osv.
Vart jag hamnade i resultatlistan är mindre viktigt, men säkert  hade jag de flesta före mig.
Nu kan nästa lopp jag springer bli Hemsölunken den 27/7.
Med största säkerhet blir det så. Loppet är 6,7 km. Man kan välja att springa lite kortare om man vill.
Om jag minns rätt mäter alternativet 2,2 km
 
Vi som knatar runt i eljusspåret här i byn ska vara väldigt nöjda med oss själva.
Här kan man verkligen snacka om backar. Branten arrangören varnade för innan loppet, var inte av riktigt samma dignitet som de som finns här. Men inte var den för den skull lätt.
 
Nu känns det som om jag är värd en kall och ett par kvällsmackor.

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-07-10 22:29:40

Bravo! Det gjorde du bra.

Svar: Tack!
Stig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela