varvetrunt.blogg.se

Brandrisk

Publicerad 2013-06-09 16:29:00 i Allmänt

Då åkte grabbarna söderöver, så nu får jag roa mig själv i nån vecka kanske...
Nåja, det ska nog gå bra.
Nämen, det är skönt med egen tid ibland.
 
Dagens löprunda bidde inga 10 km, utan 8340 meter stannade gps:en på.
Det räcker bra det också. Tiden blev lite snabbare än jag trodde innan. Jag hade lagt upp för att få en km tid på ca 6,30. Nu stannade den på 6,10. 
Jag vet inte om jag kunnat pressa tempot så mycket. Däremot hade jag klarat att hålla samma fart  i 10 km.
Träningen ger verkligen resultat.
 
Fasen vad det ryker på baksidan. Är det grannarna som grillar, eller brinner huset?
Det ger sig nog....
 
Förresten, jag måste förnya körkortet. Räcker det med ett "fotomats" foto eller måste man knata iväg till en proffsfotograf. Någon som vet?
 
Skönt att MODO äntligen signat en ny back. Kan de bara knyta till sig en bra center och en sniper eller två, kan jag slappna av och ta lite sommarledigt...
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-10 20:29:33

Jag tror att det måste vara en fotograf faktiskt. Fast det går någolunda billigt och fort på de flesta fotoaffärer.
...sen var det ju det där med motivet också...
Lycka till.

Svar: Ok, det är nog bäst att be ett proffs fixa det.Speciellt med tanke på "motivet".....
varvetrunt.blogg.se

Postat av: irene

Publicerad 2013-06-10 20:29:50

var det

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-06-11 21:46:53

Du är duktig, snart ska jag nog börja
röra på mig lite. Kanske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela