varvetrunt.blogg.se

Måndagskväll

Publicerad 2013-06-24 21:49:25 i Allmänt

 
Hemmaboende sonen åkte söderöver i eftermiddags, så nu är jag solokvist uppemot 2 veckor eller så.
Det ska nog gå bra.
Jag får väl springa lite mer om jag får det långtråkigt. Skojar bara...
 
Jag har tillbringat en stor del av kvällen med att via youtube försöka hitta inspelningar av någorlunda kvalitet från 130511. Det mesta verkar vara inspelat med iphone eller liknande, vilket betyder att bilden ofta är okay.
Ljudet ska vi däremot inte tala om.
Däremot rekommenderar jag starkt Göteborgskonserten från förra året. Ingen bild, men fantastiskt ljud.
Fantastisk konsert.
Jag pratar förstås om Bruce Springsteen...
 
Jag har liksom ingen koll på Petra Marklund. Inte mer än det jag läst och så har jag förstås hört "Mikrofonkåt".
Vilken inte imponerat på mig kan jag säga. Förstod aldrig hypen kring det.
Men i lördags såg jag henne på tv i talkshowen som antikmänniskan, vad hon nu heter, ledde.
Lundberg nåt kanske. 
Rätt tjusig dam förresten.... ja programledaren menar jag förstås.
Nåväl, sången Petra Marklund gjorde var riktigt bra. Hon kanske har fler bra låtar. Måste nog försöka ta mig in till stan 7/7.
 
Banan jag minns, är dagens utmaning. 
Listan på de 100 utmaningarna finns förresten under inlägget "Vad har jag gett mig in på nu då?" från den 16 juni. Ja någon banan minns jag förstås inte. Inte ens den senaste som jag åt för några timmar sedan.
Däremot äter jag periodvis rätt mycket av dom. Funnes det några lianer i närheten, vete det fan om jag inte kastat mig rakt ut i djungeln vid något tillfälle.
Man är ju det man äter sägs det juh.....
 
Say No More
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela