varvetrunt.blogg.se

Seveneleven

Publicerad 2013-06-13 17:17:11 i Allmänt

Regn och rusk och taskig temperatur är helt perfekta förutsättningar när senaste numret av Hifi o Musik landar i min brevlåda. Vilket det gjort idag.
Kompa ihop det med sängläge och bra musik i lurarna, så har vi liksom grädden på moset utan att för den skull riskera att bli feta/re.
Musiken just nu är Gurf Morlix: Last Exit To Happyland, som självklart finns på spotify. Det här är 3:e spåret på plattan.
http://www.youtube.com/watch?v=PNWnD4jW974
 
En dag kvar av arbetsveckan. Ska väl gå det med tänker jag. Känner mig dock rätt trött och sliten just nu.
Kan det vara semester som behövs? Får dock vänta på den i dryga 4 veckor till.
Jag har ställt in dagens träningspass pga detta. Att det regnar är annars ingen ursäkt. 
Det är faktiskt rätt skönt att träna i regnet.
 
På tal om fet....vågen har inte visat så lite på mer än 20 år som den gör nu.
Undrar just om jag kan skriva det efter sommarens öl och grillningar.
 
En punkt att hänga upp den kommande hösten på, ja förutom MODO då, blir Winnerbäck i Fjällräven Center.
7/11 tror jag att det är. Jag såg honom när han förra gången spelade i Fjällräven Center.
En mycket bra spelning var det, så det ska bli kul att se honom igen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-06-14 19:38:28

Grattis till vikten !

Svar: Tack, men efter kvällens excesser törs jag nog inte ställa mig på vågen på ett tag nu...
varvetrunt.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela