varvetrunt.blogg.se

Sibylla

Publicerad 2013-06-05 20:55:35 i Allmänt

Vad tvärless jag blev i eftermiddag. Länge sedan jag blivit så rastlös.
Inte har jag en aning om varför heller.
Nåväl, det blev en liten tur som efter diverse snurrande mellanlandade på Sibylla i Bjästa.
Efter att en Big Meal "avnjutits", för alldel rätt god, shoppade jag lite käk på ICA och åkte hem.
Mer än så behövdes inte för att få tillbaka lugnet i kroppen, men inte alldeles i sinnet kanske...
Men det är en annan historia förstås.
 
Annars har väl dagen varit rätt händelselös. 
Jobbat och bevistat månadens APT är väl summan av dagens händelser. 
Det kan räcka så, ja eller så var det av det jag blev rastlös...
 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-06-05 22:07:43

Hej å Hå. Välkommen tillbaka "gubbe"

Svar: Tack "tanten"...
varvetrunt.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela