varvetrunt.blogg.se

....and the winner is.....

Publicerad 2013-11-10 19:40:32 i Allmänt

Då är snart helgen gången. En helg som varit mycket trevlig. Ja man kan säga att den började redan i torsdags med konserten med Lars Winnerbäck. En konsert som var mycket bra i mina öron och närmast gudomlig i kärlekens öron. Jag låter dock henne bestämma för det är hon som är experten på och kan sin Winnerbäck.
Fredagen flöt på bra i efterruset så att säga. Gårdagen var extra festlig då det var min älsklings födelsedag och jag fick för första gången uppvakta henne. Eftersom ålder bara är en eller flera siffror, kan vi väl lämna antalet därhän.
Hon är dock yngre än jag, vilket hon inte är alldeles ovillig att påpeka emellanåt....
 
I dag är det som bekant farsdag. Jag har fått kaffe på säng och uppvaktats av närvarande barn.
Trevligt det också.
 
Nu är det kväll och på söndagarna innebär det två saker. Först Babel och sedan Bron. Jag hoppar ibland det förstnämnda, men mera sällan det sistnämnda. Trots att jag tycker att Saga Noren är lite för fyrkantig för att kännas helt realistisk, men det är väl alltid lite kul med en aning "lyteskomik"? Serien är spännande i alla fall.
 
Utmaning 82/100. Min favoritsysselsättning en regnig dag.
 
Ja att jag helst lyssnar på och läser om musik och hifi är väl knappast överraskande. Jag kopplar av bäst då. 
Sedan i somras så har det ju tillkommit något förstås, men hon kör liksom utom tävlan på något sätt.
 
Förresten så bad hon mig nämna vem som vann dagens sista match i TP. Det gör jag ju så gärna....det gjorde ju hon så klart!  Samtidigt kan jag inte låta bli att undra lite över varför hon inte önskade att jag skulle nämna segraren i dagens första match......
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-11-11 19:35:00

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela