varvetrunt.blogg.se

Frukost på sängen

Publicerad 2013-09-22 12:26:08 i Allmänt

Söndagmorgon med frukost på sängen är ju inte helt fel, samtidigt som kärleken flänger runt elljusspåret som ett grönt lingon... Jag föredrar min variant på start av dag så att säga, speciellt som jag fick frukosten serverad av nyss nämnda "lingon" innan hon stack iväg.
Jag sprang ju i går juh. Den rundan tillhörde inte mina bättre precis. Det gick tungt och en aning stolpigt, men var jäkligt kul trots det. Nästa runda blir i morgon för nu finns det ingen återvändo. Så är det bara.
 
MODO förlorade i går, fast efter straffar, så än har inte laget förlorat under ordinarie tid och därmed alltid fått minst en poäng med sig hem. Men nog tror jag att MODO riskerar att slåss kring de nedre strecken större delen av säsongen. Det känns som om försvaret tros allt behöver få in en stabil defensiv back till. Sedan måste de ju lära sig utnyttja Reghers skott på samma sätt de gjorde förra året.
 
På det här stället skulle jag vilja vara "en fluga på väggen" och höra vad som sägs i rummet. Utmaning 64/100.
Nja, jag är faktiskt inte så där riktigt nyfiken av mig, men det är klart, nog skulle det vara intressant att höra vad som sägs i de olika partihögkvarteren. Är de så cyniska som jag inbillar mig. Har Carl Bildt någonsin sett marken?
Är Jimmy Åkessons nolltolerans äkta, eller är det mest ett spel för gallerierna, för att framstå som mera rumsren?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela