varvetrunt.blogg.se

Badrum

Publicerad 2014-11-12 21:18:02 i Allmänt

Det blev en liten tripp ner till Birsta under eftermiddagen. Vi hämtade vår beställda badrumsinredning.
Badrummet ska nämligen renoveras med början nu på måndag.
Det ska bli trevligt med ett nytt badrum, men resan innan det blir klart brukar vara lite påfrestande.
Huvudsaken dock är att det blir bra.
Vi har valt bort kakel och klinkers, det som verkar vara mest inne just nu. Tycker personligen inte att det är så fint.
Det känns lite "hårt" på något sätt.
 
Annars har dagen i övrigt varit rätt ok. Jobbet flyter på som vanligt, även om jag kan tycka att arbetsbelastningen emellanåt är lite väl hög. Men jag ska väl inte gnälla. Det brukar jämna ut sig i längden.
Men visst, inte kommer jag att klaga om jag kunde få sluta i förtid. Det börjar kännas som om jag börjar få nog.
Jag har ju oftast haft ganska tunga och/eller stressiga jobb. Det blir ju ofta så när man inte satsat på att utbilda sig.
Men det lönar sig inte att vara bitter över det och ångra sig. Jag har nog ändå aldrig haft tillräckligt med energi  för att plugga.
 
Men det man inte har på jobbet får man ha hemma, och det har jag definitivt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela