varvetrunt.blogg.se

Stilla kväll

Publicerad 2017-06-14 19:18:11 i Allmänt

En varm och skön dag blev det idag. Det ska visst hålla i sig några dar också. Jag passar på och njuter av värmen ute på altanen, fast under tak. Jag gillar inte att "pressa". Inte ens korta stunder.
Började dock först dagen med en liten löprunda i makligt tempo. Det vill säga, mitt normala tempo. Långsamt, men ändå så pass fort att inte myggen hinner sätta sig på min något mindre behårade hjässa.
Men sedan blev det altanhäng för hela slanten. 
 
Sedan har det väl inte hänt så mycket.
Kärleken kom hem från jobbet. 
Vi grillade hamburgare som vi sköljde ner med en öl.
Nu sitter hon med Elena Ferrantes senaste bok och jag hörlurar lite god musik.
En stilla kväll på Videvägen med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela