varvetrunt.blogg.se

MODO

Publicerad 2013-07-24 20:35:52 i Allmänt

Jaha vad den här dagen gick fort då, men tiden går fort när man har roligt sägs det ju. 
Jag sov länge, nästan till elva. sedan blev det lite ruschigt. Spackling, matlagning och försökte sedan agera hållherre (dam). Men det sistnämnda gick nog inge vidare. Hon somnade på soffan....
Sedan blev det ett inställt löppass, men för att citera Lundell så är en inställd spelning ändock en spelning.
Jag tror jag överför det rakt av till att gälla löpning också.
 
Nu är eftermiddagen på väg mot kväll. Spacklet tog slut innan jag var klar, så fortsättning följer i morgon.
Det tar nog lite mera tid det här än jag tänkt mig, men det är ju mycket kvar av semestern så jag ska nog hinna göra klart.
 
Där sätter aldrig jag min fot. Utmaning nr 33
Nu finns det ju några ställen jag aldrig kan tänka mig att besöka av olika skäl.
Moraliska eller estetiska mestadels.
Ett ställe som ligger lite framför alla andra "dödsriken" är ju, ja jag vet inte om jag ens kan uttala namnet på det vedervärdiga stället. Men ok då,jag försöker, det är där "klyktattarna" håller till, Eon Arena. Jag ryser bara jag tänker på det....
När jag av någon outgrundlig anledning måste passera stället, som av någon ännu outgrundligare anledning får synas och förfula utsikten från E4, gasar jag på lite extra. Helt omedvetet förstås. 
Ja så mycket man nu kan gasa på med en Skoda Fabia förstås. Där och bara där, skulle jag vilja ha en Porsche eller nåt liknande.
 
Det där var jobbigt

Kommentarer

Postat av: Annelise

Publicerad 2013-07-24 21:00:45

Att blunda när du passerar kanske inte är att rekommendera?

Svar: Nä det är nog inte ett alternativ.
Stig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela