varvetrunt.blogg.se

Klurigt

Publicerad 2013-06-19 17:35:59 i Allmänt

Jag tror jag går direkt på dagens utmaning som är lite klurig att få något vettigt ur.
Det andra jag gör när jag kommer in i ett hotellrum....
Klurig eftersom jag så sällan bor på hotell och klurigt hur jag ska tolka uppgiften.
Jag menar, det första man gör är väl att stänga dörren, och eftersom jag är född i Sverige och tillhör en släkt som bott här i många generationer, tar jag av mig skorna som andra punkt. 
Men ska jag vara så tråkig och tolka det så strikt?
 
Jag grunnar på det ett tag medans jag stoppar i mig lite mera chips som appetizer innan middan.
En middag som hemmaboende sonen ansvarar för.
Enligt ett obekräftat rykte kommer det att bli radhusbiff och lingonsylt som serveras i kedjehusköket idag.
 
Tar nog lite mera chips jag...
 
Höstens kalender börjar sakta men säkert fyllas. Lars Winnerbäck seveneleven och Melissa Horn 3:e december.
Däremellan ryms det en ohemul massa hockey, men sån är jag......
Jag tror jag ska försöka fylla hösten med en massa livemusik.
Det känns som en bra ide´
 
Nä faktiskt så tittar jag ut genom fönstret som andra punkt. Vill väl omedvetet kolla flyktväg eller nåt.
Inte för att jag haft några möten som krävt en sådan förberedelse, men man har väl sett på tv.
Men en gång hade jag ett intressant möte i Umeå, av alla ställen. Jag kombinerade mötet med en hifi-mässa.
Kan väl säga som så att vi har inte setts sen dess, så behöver jag inte orda mer om det.
 
Som avslutning tar jag den låt jag i går valde bort men ångrade mig sedan så här är den....
 
http://www.youtube.com/watch?v=SMjrO-tZIN8

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-06-19 22:17:05

Och då bodde du på hotell? När du hade det där intressanta mötet.

Svar: Nja, det är nog några år sedan nu....5 kanske.
varvetrunt.blogg.se

Postat av: irene

Publicerad 2013-06-19 22:57:14

Du måste satsa på mera givande möten än de som du behöver fly ifrån. ...en annan slags pudding alltså...

Svar: Chokladpudding kanske
varvetrunt.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela