varvetrunt.blogg.se

Rea=billigt?

Publicerad 2013-06-07 19:29:15 i Allmänt

Det blev en liten snabbtripp idag till Birsta efter avklarat jobb. Ja om man nu kan köra snabbt med en Fabia förstås.
I alla fall så kom jag hem med det jag skulle ha.
Fast nog fasen väckte ett par Yamaha Soavo ett starkt habegär.
Jag fick korn på dem på Media Markt förra året. Nu är de nere på halva priset. Trots det är inte 17000 kattskit.
 
Men ändå.....
 
Suck
 
Nåväl, nu är det helg. En helg som jag väl inte har några större planer för.
Å när har jag det? 
Ja bägge grabbarna är ju här. Alltid lika kul.
Huset lever upp på ett sätt jag kan sakna däremellan.
 
På söndag funderar jag att ge mig ut på ett längre löppass. 
Bortåt 10 km tror jag att det blir.
Inte för att jag vet om jag är tränad för det, men det kan vara kul att testa.
 
Gränser är till för att flyttas, även om stegen är små....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela