varvetrunt.blogg.se

Läcka

Publicerad 2013-11-19 15:49:29 i Allmänt

Den bästa doft jag vet utmaning 87/100.
 
Ja om vi bortser från.....så är det nog doften av stekt fläsk och potatis. Det finns ingen mat som doftar så infernaliskt gott och gör mig så hungrig. Till och med om jag är nyäten. Minns från min tid som postis viken tortyr det kunde vara att knata trappuppgång upp och ner. Innerst inne ville jag nog ringa på dörren som utestängde mig från det goda och bjuda in mig själv.
Men man var/är ju väluppfostrad......
 
Tänkte tvätta när jag kom hem från knoget i dag. Men av det blir det inget då tvättstugans golv  var mer eller mindre av sjökaraktär. Läckage under varmvattenberedaren. Nu är rörkrökare kontaktad som lovade komma nu i em, och vattnet upptorkat. Jag ger mig inte in på att försöka fixa det själv. Några små självinsikter har jag tack och lov.
Inte kul, men tur att jag upptäckte det så snabbt. Behöver nog inte vara så allvarligt gissar jag.
 
Tröstar mig medans jag väntar med The Band: Live At The Academy 1971 via Spotify
Bör helt klart bli nästa inköp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela