varvetrunt.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2014-11-25 16:43:55 i Allmänt

Vi får väl se om dagens alster kommer att låta sig redigeras, eller om all text hamnar i en och samma klump så att säga. Det har hänt tidigare utan att jag fattat varför det blir så. Nåja, jag får väl försöka hålla mig kortfattad.
 
Veckan har väl börjat bra, kan man kanske säga. Det där låter lite tveksamt märker jag, och det är väl så det är. November är sällan en bra månad. Oftast grå och trist.
 
Fast vi får ju lön den här veckan förstås.....
 
Än så länge har ingen mattläggare visat sig, så badrumsrenoveringen står just nu och stampar. Man får väl försöka ha lite tålamod. Det är förstås inte min starkaste gren. Tur att man kan duscha på jobbet.
 
Fast räkningarna måste ju förstås betalas....
 
Sedan är ju MODO nere i Gävle för match mot brynäs ikväll. Kanske därför jag är lite så där just nu. Små förhoppningar med andra ord.
 
Men ok, solen lyste en stund idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela