varvetrunt.blogg.se

Finfrämmande

Publicerad 2015-07-27 20:02:01 i Allmänt

Helgen tog ju slut lite väl fort tycker jag.
Visst har väl arbetsveckorna sin tjusning, även om jag vid 61 års ålder än inte kommit på vad det skulle vara.
Men det ger sig nog så småningom.
 
Vi får fint främmande nu i några dagar. Min lagvigda åker just in till stan för att möta upp sin yngste son med flickvän och HELMER. Det är han som är viktig. De två övriga är väl mest med som servicepersonal.  :)
Helmer är ju bara 3 1/2 månad, så han klarar sig inte än utan sin mamma och pappa. Nån måste ju stå för käket.
Men vänta bara.
 
Det är kul med bäbisar och även om Helmer inte är min så att säga, så känns det nästan  så.
Men farbror Stig vill jag inte bli kallad. Det räcker med Stig. Vi ska ju dessutom bli kompisar och det kan man väl inte bli med en farbror heller.
 
Det blir bara en kortis idag. Sverige spelar ju final mot Spanien just nu. Tjejerna leder med 2-0 nu en bit in i andra halvlek. Vore kul och välbehövligt för svensk damfotboll om de blir EM-mästare.
Vi håller tummarna.
 

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2015-08-01 08:08:12

Tänka sig. Det händer saker.
Dina barn var ju småknattar igår. Typ...
Barnbarn är härliga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela