varvetrunt.blogg.se

Tidlöst

Publicerad 2018-01-15 13:42:46 i Allmänt

Gråväders måndag är också en måndag. Inte för att jag numera tycker det är så viktigt med vilken veckodag det råkar vara.
Matchdagar och vilka dagar kärleken är ledig är viktigare.  

Livet känns tidlöst på det sättet, vilket jag tycker är bra.  Men man påminns ständigt om det motsatta. Igår när jag tittade på matchen mellan Liverpool och Manchester City, klippte bildproducenten in en bild på den gamle Liverpool ikonen Kenny Dalglish. Vad gammal han såg ut. Fasen, han måste ju vara över 70 tänkte jag. En snabb koll på Wikipedia sa att han är bara tre år äldre än vad jag är.
Hm, man kan inte alltid lita på Wikipedia. Det har man ju lärt sig. Eller hur?


Fast, visst börjar jag redan nu längta till våren. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela