varvetrunt.blogg.se

Dagen efter

Publicerad 2018-03-08 08:58:48 i Allmänt

Det slutade som förväntat. Säsongen tog slut igår.  
Nu känns det faktiskt tomt.  Typ, vad ska jag göra nu?

MODO har tydligen varit ligans sämsta lag sedan i november. Att ändå slipa kvala neråt är skönt.
Där ser man betydelsen av en god start på säsongen.

Nu svingas det vilt från alla håll och kanter. Det tänker jag hålla mig för god för. Spelarna har gjort sitt bästa, men det har ändå inte räckt till.  Ska jag ha någon synpunkt,  så är det att laget är felbalanserat. Framför allt finns det inga tunga grovjobbare.
Typ Kristian Forsberg och Peter Öberg. Emil Mohlin borde haft någon som banat vägen för honom.

Nåja, vi är i början på mars. Dagarna blir längre, temperaturen stiger sakta.
Alltid något att glädja sig åt.

Men jo, jag har sovit illa i natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela