varvetrunt.blogg.se

I morgon....

Publicerad 2013-08-31 13:16:00 i Allmänt

Den sista lördagen i augusti, ja sista dagen i månaden är det ju till och med.. I morgon har vi september och därmed årets första höstmånad. Det känns bra det också. Men innan september är här ska vi hinna med en bluesfest i eftermiddag/kväll/natt. Tyvärr verkar vädret inte vara det allra bästa, men sånt tillhör ju livets petitesser. Maxi Dread och The Mighty Peppers är kvällens huvudakt. Ska bli mycket intressant och jag gissar att eftermiddagens artister Lisa Lystam, Micke Fall, med flera gästar. Gå på musik är ju numera extra kul, nu när jag har fått ett så eminent sällskap...
 
Innan dess blir det hockey. MODO möter leksand i SCA-cupens avslutning. Vinnaren tar hem turneringssegern. Nu börjar det närma sig seriestart och därför bör nog spelet börja sätta sig lite. MODOs nya transatlanter målade ju samtliga i går kväll. Hockeyn ser jag via datorn förstås.
 
Hur jag ska göra med MODO och deras matcher i vinter har jag inte bestämt än. Lutar åt att jag försöker gå på så många som möjligt live, istället för att glo på burken. Men då missar jag förstås bortamatcherna. Svårt val med andra ord.
 
Dagens utmaning får komma i morgon istället. Hockeyn börjar snart juh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela