varvetrunt.blogg.se

Väntan

Publicerad 2013-08-15 20:47:57 i Allmänt

Målat klart sedan några timmar, käkat några grillkorvar till middag, nersköljt med en öl. Kollat på friidrotts-VM för första gången denna vecka. Sverige fick en guldmedalj via svensketiopiskan Abeba Aregawi på 1500 meter.
Stor glädje för prins Daniel. Själv rycker jag nog mest uppgivet på axlarna. Friidrott och cykelsport är för belastade dopningsmässigt, för att jag ska tro att utövarna är rena..
Lyssnar på John Fullbright via spotify, spelar lite betapet.
 
Men mest saknar jag....
 
Fan, det är konstigt. Här lever man nöjd och glad solokvist i åtta år, och alla tankar på någon är liksom bortsköljda av tidens tand. För dessutom inte fasen hittar man någon när man är i min ålder, sedan vet jag väl inte ens om jag vill ha någon som rotar i min skivsamling,  och enda gången jag går utanför dörren, förutom till jobbet, är när jag går på ICA, och att hitta henne vid charken finns bara inte, och så pang står hon där.
 
Så nu är det en evighet tills måndagskvällen är här
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-08-15 22:26:41

Så hon fanns vid charken? Är det där de finns?
Måste nog handla ännu oftare.

Svar: De finns nog överallt. Det är bara att lyfta blicken, vilket i mitt fall tog lite väl lång tid kan jag själv tycka..
Stig

Postat av: irene

Publicerad 2013-08-16 18:58:33

Ok, jag fortsätter mina spaningar vid kyldisken på Ica... Hitills negativt resultat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela