varvetrunt.blogg.se

38/100

Publicerad 2013-07-30 11:31:51 i Allmänt

Mitt trädgårdsland är obefintligt och jag har aldrig haft något. Aldrig ens drömt om att ha nåt.
Så det så. Däremot ett potatisland. 
 
Ibland går det ovanligt smärtfritt med dagens utmaning.  Det är nästan så att jag längtar efter att skriva något om någon favorit....whatever. Men då de som har totat ihop dessa utmaningar är betydligt äldre än jag, är det ju som det är.... ;)  De gillar ju inte sånt. Kanske minnet som börjar svikta. Jag skulle t ex lätt fylla tre utmaningar med att skriva om min favotjej.
Nu förstår åtminstone två av mina tre utmaningskollegor att jag skämtar aprillo. De har jag surrat med via nätet sedan våren/sommaren 06, om jag nu minns rätt. Det var på någon skum datingsajt som vi för tillfället häckade på som det startade. På något sätt lyckades jag koppla ihop att de var systrar. Man är ju skärpt alltså.  ;)
Ja vi har träffats till och med, vilket var mycket trevligt. Det skulle åtminstone jag gärna göra om, även om den yngre numera häckar i klyktattarland....
 
http://www.youtube.com/watch?v=w2c7HqaQCvA

Kommentarer

Postat av: Annelise

Publicerad 2013-07-30 12:12:25

Vad är det för utmaningar du kör med? Låter kul :-)

Svar: Jo, om du går till mitt inlägg med titeln: Vad har jag gett mig in på nu då? Finns under juni månad. Där får du lite förklaring. Häng på!
Stig

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-07-30 17:24:15

Joodu... ibland har du huvudet på skaft ;)
Och akta dig du. Vem vet när vi kommer att träffas, vi tre. Då ligger du i lä.

Svar: Det vore ju kul, även om tanken svindlar. ;)
Stig

Postat av: irene

Publicerad 2013-07-30 20:03:27

puss och kram på dej du ungdom ;)

Svar: Puss, puss
Stig

Postat av: irene igen

Publicerad 2013-07-30 20:07:34

förresten, ganska bra gjort av oss att fortfarande ha "kontakt" efter så många it-år?!

Svar: Jamen visst är det!
Stig

Postat av: Annelise

Publicerad 2013-07-30 21:16:42

Okej - jag är på, men börjar på måndag (som alla bra projekt) ska till stugan några dagar nu....

Svar: Brabra! Det kommer att bli kul!
Stig

Postat av: Annelise

Publicerad 2013-07-30 22:22:09

Brasklapp - jag kommer nog inte att skriva varje dag, men betar av alla i tur och ordning - är det okej?

Svar: Ja, självklart är det det.
Stig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela