varvetrunt.blogg.se

Miss Li

Publicerad 2013-07-07 11:15:51 i Allmänt

Jag river snabbt hål i söndagsmörgonens tystnad och stillhet med  Dr Feelgood http://www.youtube.com/watch?v=Cn_nsI5F1G0
Formen från i gårdagskvällen är med andra ord intakt.
Skulefestivalen med tre pinglor som festsällskap blev en fullträff. Vädret var bra och fantastiskt mycket folk.
Publikrekord sa någon.
 
Höjdpunkten blev Miss Li. Hon var formidabelt bra. Överträffade mina förväntningar med råge.
Precis som med Springsteen syntes det att hon hade kul hon med också. 
Det svängde oerhört bra alltså. Bandet spelade tight och energiskt.
Miss Li vill jag se igen.
 
Vill bara påpeka att de var de 2 mindre unga i festsällskapet som tog sig så nära scenen som möjligt, och "gungade"  med och i folkhavet. De "yngre" satt kvar på filten. Konditionsfråga?
 
I dag blir det en löprunda innan dagen och helgen avslutas med Petra Marklund inne i stan.
Det blir säkert mycket trevligt det med.
 
Jag återkommer till utmaningen förhoppningsvis i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela