varvetrunt.blogg.se

Molnigt värre

Publicerad 2013-07-04 20:51:00 i Allmänt

I dag är det tomt i pallet( nu finns det säkert någon lustigkurre som frågar sig vad det är för skillnad då mot andra dagar). Det kan ju i och för sig vara en relevant fråga i sammanhanget. Speciellt eftersom "undertecknad" tillhör den halva av människosläktet som tänker med reptilhjärnan.... Men jag kan i alla fall tugga tuggummi samtidigt. Ja åtminstone sittande....
 
Nåväl
 
Dagen började inte bra, men jag tog under förmiddagen snabbt tag i det jag hade grunnat på 04.45 i morse. Nu är det bara att vänta på svaret, men när man har att göra med människor som tänker enbart i svart och vitt, kan man ju inte ha allt för stora förväntningar på resultatet. Inte ens om de hade fläckar av rött i sin världsbild skulle jag tycka att de var ok. Förstår mig inte på dom... När det var gjort gick dock luften betydligt lättare att andas.
 
Sedan har det varit en alldeles normal och bra dag. Som de flesta dagar är i vår del av världen. Det är faktiskt inte ofta det är synd om oss, även om vi kan tycka det själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela