varvetrunt.blogg.se

Flyttfågel

Publicerad 2013-06-10 21:20:46 i Allmänt

Så har hemmaboende sonen blivit stor. Han har ställt sig i bostadskö.....
Ja det är bra när de växer upp och vill stå på egna ben, fast det var ju bara nått år sedan han började lekis.
Så känns det i alla fall. Tiden går fort med andra ord.
 
Ungarna är ju på något sätt det definitiva beviset på att vi blir äldre.
Nu kan jag ju inte ens stå framför spegeln i mörkret och säga att jag inte ser en endaste rynka,
eller ett endaste grått hårstrå.
Fast sonen skulle påpeka att det kan vara svårt att upptäcka några strån överhuvudtaget....
 
Så det är bara att erkänna, jag är inte 26 längre.
 
Nåväl, så gammal är jag inte att jag börjat gilla hårdrock.
 
http://www.youtube.com/watch?v=doBxLZJzLsE
 
Så här gammal är jag inte heller men jag gillar att han sjunger 74 years young...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-06-11 19:55:33

joo, du är 26 (också)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela