varvetrunt.blogg.se

Mutter

Publicerad 2013-10-12 12:12:29 i Allmänt

Lördagsmorgon i sängen med kaffe och dopp är alltid trevligt. Nu lirar vi betapet med blandad framgång, men det går framåt ändå. Vädret verkar ljuvligt när jag tittar ut genom sovrumsfönstret. Fåglar sjunger och solen lyser.
SMHI hotar dock med kallare vindar till veckan, och en eller annan snöby. Det är väl som det ska va den här tiden på året.
 
Dagens program består väl annars av diverse flyttbestyr, som vanligt. Den här flytten är den mest långdragna jag har varit med om, men har man 3 månader på sig tycker man att man har all tid i världen. Blir väl som vanligt med en jäkla stress på slutet för att hinna städa ut.
Ja yngste sonen kommer förstås och så spelar MODO borta mot färjestad på eftermiddagen.
Så det blir nog en trevlig lördag det här också.
 
Min segdragna förkylning verkar äntligen vara på väg att tappa greppet. Kanske jag kan springa en liten runda i morgon. Det är över en vecka sedan sist. Fast den rundan kom ju lite för tidigt och förlängde säkert förkylningen med några dagar. Men så illa ska det väl inte gå den här gången.
 
Plattorna jag fyndade på skivmässan förra helgen, är jag fortfarande nöjd med nu när jag hunnit lyssna en hel del på dem. En var väl ingen höjdare, men de sex andra är bra så det blev ju lyckat. 
 
Nu förlorade visst hon till vänster en betapetmatch och ligger och muttrar lite.
 
Hon som ligger muttrar lite just nu, är väl "En människa jag verkligen litar på". Utmaning 73/100
Något annat vore väl tämligen orimligt.
Åtminstone när man är som jag är...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela