varvetrunt.blogg.se

Ligga nära

Publicerad 2014-06-01 19:55:00 i Allmänt

Gottne avgick med segern efter en tämligen medioker match, men det behövdes en straff, rätt dömd, för att de skulle bärga alla tre poängen. "Kusten" får nog inrikta sig på att försöka hänga kvar, vilket nog kan bli nog så svårt. Laget ser tunt ut. Skam den som ger sig dock. De spelade klokt efter sina resurser i alla fall. Det här blev alltså min söndagsunderhållning, nu när kärleken jobbar delad tur idag. Man får trösta sig med det lilla.
 
Tidigare på dan kollade jag in loppisen på Centrum. En trippel live-cd signerad Ulf Lundell "Maria kom tillbaka" från 93, blev mitt främsta fynd. Riktigt prisvärd kan jag på en gång slå fast. Jag fick den nämligen för en tia....
 
I går tog jag en promenad som snabbt övergick i lite lätt löpning. För första gången sedan vi kom hem från London. Det kändes bra, då. I dag har jag fått tillbaka hostan och känner mig frusen. Aldrig får man vara riktigt glad.....
 
Ja fast hur pass glad jag ska vara efter 4 rätt på lotto vet jag inte. 21 spänn i vinst är väl ändå bättre än ingenting.
Första juni idag. Första dagen på den "riktiga" sommaren. Varma dagar i maj är alltid förövningar på något sätt. Fast visst vore det trevligt om vi fick ha sommar en månad eller så längre än normalt. Men ingen onödig värme, tack. Med stigande ålder börjar jag tycka att värme kan vara en aning överskattat. Fryser man är det väl bara att ligga nära och kramas lite mera... Eller hur?
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu klumpar texten ihop sig igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela