varvetrunt.blogg.se

Märklig

Publicerad 2014-11-29 10:30:15 i Allmänt

Veckan blev lite märklig måste jag säga. MODOs värvning av Donald Brashear slog ner som en bomb. Milt uttryckt.
Jag fattar den inte och som MODOit i själ och hjärta känns den helt fel. Den liksom är emot allt MODO är och står för. Det kommer jag att tycka även om den mot förmodan skulle bli en succé. Vi får väl en indikation på hur det här kommer att sluta efter att Brashear gjort sin debut i kväll.
 
Sedan fick hemmaboende sonen för sig att gräset nog är grönare på andra sidan älven, så hux flux är det bara vi två igen. Jaja, man vet aldrig vad livet har i beredskap för en när man vaknar på morgonen.
Det fick vi ett ytterligare bevis på dagen efter, men om det ska jag inte orda mer. Det räcker med att andra gör bort sig och inte har vett att hålla tand för tunga......
 
Mattläggaren spacklade i går och fortsättning följer till veckan. Det ska bli kul att se resultatet och nu börjar man på allvar längta efter badrummet.
 
Frösaboxen vi beställde förra veckan levererades i går, så nu är det bara att börja fylla den.
Det kommer att bli så bra.
 
Inger sa när hon nyvaken kom ner, tänk om det varit ett par decimeter snö.
Ja då hade vi inte tränat styrketräning i dag denna sista lördag i november. Det är ett som är säkert.
 
Nu mera kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela