varvetrunt.blogg.se

Tips

Publicerad 2014-11-17 21:30:35 i Allmänt

Måndagen har väl varit ungefär som alla andra måndagar. Lite trög alltså.
Däremot var hantverkarna rappa. De kom innan vi riktigt hunnit kliva upp. Så nu är badrummet rensat och golvet bortplockat. Oron för att det kunde finnas fukt under golvet visade sig vara onödig.
Härligt och mindre dyrt med andra ord.
Billigt kan nog aldrig en badrumsrenovering beskrivas som. 
 
Hoppas däremot att tempot fortsätter att vara rappt. Man saknar ju aldrig kon så mycket som när båset är tomt.
Helt plötsligt måste man upp på övervåningen när man behöver gå på huset. 
Jobbigt sånt.....
 
Kärleken jobbar kväll så då får jag roa mig själv. Tragglat mig igenom en lång artikel i Uncut om Bob Dylans Basement Tapes. Ibland känns det väldigt länge sedan man gick ut gymnasiet. Men det går åtminstone att få ihop sammanhanget, om än inte varje ord. Man kanske skulle söka upp någon kvällskurs i engelska. Finns det sådana kvar förresten, eller var det på 90-talet?
 
Baksidan på Uncut har en annons om Bruce Springsteens senaste utgåva. En remastrad box på hans första 7 album. Visserligen har jag dem redan både på vinyl och cd. Vissa i flera ex,  men inte den medföljande 60 sidiga boken med diverse fotos och dylikt...
Jaja, en julpresent kanske.
 
Bara sagt som ett litet tips om "någon" saknar uppslag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela