varvetrunt.blogg.se

Segt

Publicerad 2015-08-22 09:15:00 i Allmänt

Lite trött och seg lördagsmorgon. Sover rätt illa nuförtiden. Vaknar många gånger under natten, så sömnkvaliten blir liksom inte vad den borde vara. Om jag minns rätt så har jag nog bara en natt, under hela sommaren, sovit länge. Ålderstecken månne?
 
Det här med att åldras är väl inget jag försöker förneka, vilket trist nog många i min ålder gör.
Det blir lite patetiskt tycker jag.
Inte fasen är jag ung, men det innebär ju inte att jag slutar leva för det.
Jag har haft min tid precis som alla andra i min ålder. Nu är resten kvar. 
Å den tiden  ska jävlar i mig bli bra!
 
I går kväll bevistade jag årets hemmapremiär. Laget verkar väl bli som tidigare år. Det vill säga: En bra start och laget går till slutspel. Men visst finns det lite mera karaktärer i laget än tidigare år, och en träningsmatch mot ett heltaggat löven blir lite sådär ur MODO synpunkt.  
Ett lite halvintresserat MODO tog i alla fall åter en seger.
 
Fast det ska erkännas. MODO måste ha sämsta klacken i SHL. Grabbarna och tjejerna, som står och sjunger och skriker om MODOhjärta när det går tungt för laget, lyser med sin frånvaro under träningsmatcherna och låter därmed motståndarnas fans tokdominera i vår egen lya....
Mycket illa i min bok.
 
Dagens första musik blev den här godbiten: https://www.youtube.com/watch?v=NaUCDqWzy1k
 
Nu lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela